Ogłoszenie postępowania dotyczące wykonania zamówienie pn.: „Remont budynku administracyjno-biurowego – remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Grajewie

Admin

 

W dniu 08.10.2024 r. zostało ogłoszone postępowanie dotyczące wykonania zamówienie pn.: „Remont budynku administracyjno-biurowego – remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z remontem nawierzchni i ogrodzenia” w ramach dofinansowania z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w ramach zadania publicznego pn.: „Dofinansowanie OSP na zadania związane z ochroną ludności i ratownictwa” na podstawie umowy nr 00506/1005088/2024 o realizację zadania publicznego, o którym mowa w art. 11c ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571).

 

Link do postępowania:

https://um-grajewo.logintrade.net/zapytania_email,178118,6d57934acb49e07a99679784118fd94a.html

 
 
Udostępnij w social mediach :